Heeft u vragen over service en verzending?

Wij verkopen geen producten rechtstreeks aan onze website bezoekers. Alle bestellingen worden verwerkt door de beste en meest betrouwbare schoenen webwinkels van Nederland. Voor ondersteuning bij problemen of vragen over producten kunt u terecht bij de specifieke webwinkel van het product. Kijk op deze pagina voor algemene antwoorden op de meest gestelde vragen.

 

Hoelang duurt de verzending?

De meeste producten worden de volgende werkdag geleverd. Uiteraard alleen als deze op voorraad zijn bij de webwinkel en uw bestelling voor sluitingstijd is verwerkt. Plaatst u een bestelling laat in de avond, dan zal de levering binnen 2 werkdagen zijn. Bij de productomschrijving wordt vermeld wat de levertijd van het artikel zal zijn.

Hoe lang heb ik bedenktijd op bestellingen?

Wettelijk gezien heeft u 14 dagen bedenktijd (herroepingsrecht) op online aangekochte artikelen. U kunt binnen deze periode zonder opgave van reden de artikelen retour sturen naar de webwinkel. Voor bepaalde artikelen geldt echter wel dat ze nog ongebruikt in de originele verpakking moeten zitten, inclusief alle toebehoren. Voor de uitzonderingen kunt u meer informatie vinden bij de betreffende erotiek webwinkel van het product.

Kan ik artikelen gratis retour sturen?

Voor de meeste webwinkels geldt dat u artikelen uit bestellingen gratis kunt retourneren. Hiervoor wordt altijd een retour formulier en verzendsticker meegeleerd bij uw bestelling. Let op dat niet alle webwinkels deze gratis retourservice hanteren.

Zit er garantie op schoenen?

Wettelijk gezien zit op bijna alle producten minimaal een jaar fabrieksgarantie, voor productie tekortkomingen of defecten. Deze garantie periode dient de verkopende partij (schoenen webwinkel) voor u af te handelen. Let op dat bepaalde product categorieën afwijkende voorwaarden kennen. De webwinkel dient u hierover te informeren bij de productomschrijving.